کتابخانه دوپامین

کتاب‌هایی در زمینه تغذیه و تمرین که حتما به خواندن آنها نیاز دارید

چرا کتاب‌های دوپامین را بخوانیم؟

در تمام این سال‌ها تلاش دوپامین این بوده که با ارائه مطالب کاملا علمی بتواند با خرافات و اشتباهات دنیای تغذیه و تمرین مقابله کند و کمک کند تا شما بتوانید به شکل موثرتری برای داشتن سلامتی و تناسب اندام تلاش کنید

هنر ترمیم آسیب (افسانه میلو)

این کتاب شامل تمام دانشی است که او در طول دهه گذشته در حالی که به برخی از بهترین ورزشکاران جهان کمک کرده است، جمع آوری کرده است.

حالا او می‌خواهد این دانش را با شما به اشتراک بگذارد. این کتاب که توسط یک ورزشکار قدرتی برای هرکسی که وقت خود را برای وزنه زدن سپری می‌کند طراحی شده است، راه حلی برای مبارزه شما با آسیب و درد است.

این شما را از طریق آزمایش‌ها و صفحه‌های نمایش ساده راهنمایی می‌کند تا مشکل حرکتی را در ریشه دردتان کشف کنید. پس از کشف علت آسیب خود، می‌توانید یک برنامه توانبخشی فردی ایجاد کنید که در این کتاب آمده است. در نهایت، برای از بین بردن درد و بازگشت به فعالیت‌هایی که دوست دارید، در مسیر درستی قرار خواهید گرفت.

قیمت نسخه چاپی ۵۲۰.۰۰۰ تومان

هنر ترمیم آسیب

چربی سوزی برای همیشه

احتمال می‌دهیم که شما هم از رژیم‌های پرطرفدار مثل لوکارب، کتو، مدیترانه‌ای، اتکینز و خیلی دیگر از رژیم‌ها را امتحان کرده باشید و وزن هم کم کرده باشید. اما سوال اینجاست، آیا توانسته‌اید وزن خود را هم ثابت نگه دارید؟از هر ۷ نفر، ۶ نفر مجدد به وزن اولیه خود حالا یا بیشتر یا کمتر باز می گردند. شما تنها نیستید. خواندن این کتاب به شما کمک می کند که با مسیر درست برای کاهش وزن و حفظ آن آشنا شوید.

قیمت نسخه چاپی ۱۸۰.۰۰۰ تومان

قیمت نسخه الکترونیکی ۶۸.۰۰۰ تومان

بزرگتر، عضله ای تر، قوی تر

این کتاب به هزاران آقا کمک کرده تا بتوانند به بهترین شکل بدن خود را شکل دهند. شما هم می خواهید که نفر بعدی باشید؟ اگر می خواهید که بدون مصرف استروئید، رژیم‌های مداوم و تلفن کردن بیش از حد وقت خود در باشگاه، هیکل عضلانی، درصد پایین و قدرت بیشتری داشته باشید پس این کتاب را بخوانید

قیمت نسخه چاپی ۱۱۰.۰۰۰ تومان

قیمت نسخه الکترونیکی ۲۴.۰۰۰ تومان

رژیم عضله ساز

برخلاف رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا که می‌تواند بر ضد سیستم هورمون‌های تولید کننده رشد بدن عمل کند، رژیم آنابولیک با تولید و استفاده از ۳ تولیدکننده بزرگ رشد – تستوسترون، هورمون رشد و انسولین – را به حداکثر می‌رساند و این کار را به طور طبیعی انجام می‌دهد. همچنین متابولیسم بدن را از یک دستگاه قند سوز و تولید چربی به یک دستگاه چربی سوز تغییر می دهد. رژیم غذایی آنابولیک بر رویکرد تغذیه پرچرب/پر پروتئین/کم کربوهیدرات تاکید دارد.

قیمت نسخه چاپی ۱۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت نسخه الکترونیکی ۱۹.۰۰۰ تومان

هوازی چربی سوز نیست

کتاب هوازی چربی سوز نیست از مسائل پشت پرده بر می دارد و به ما می‌گوید که چرا هوازی برای سلامتی و کاهش وزن بی تاثیر است. امروز، ما بیش از هر زمان دیگری سنگین‌تر و بی‌نظم‌تر هستیم و احتمالاً از آسیب‌های ناشی از انجام بیش از حد از سال‌ها هوازی طولانی رنج می‌بریم. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تمرینات هوازی طولانی و استقامتی ما را لاغرتر یا قوی تر نمی کند. آنها باعث افزایش طول عمر یا محافظت در برابر بیماری قلبی نمی‌شوند. اگر شما هم به دنبال دانستن دلایل این موضوع هستید پس کتاب هوازی چربی سوز نیست را به شما توصیه می کنیم.

قیمت نسخه چاپی ۱۲۰.۰۰۰ تومان

قیمت نسخه الکترونیکی ۲۴.۰۰۰ تومان

ظریف‌تر، عضله‌ای‌تر، قوی‌تر

آیا این کتاب تمرینی است که می تواند در عرض ۳۰ روز یک «بدن بچه هالیوودی» لاغر و خوش اندام به شما بدهد؟
خیر
آیا این کتاب بدنسازی پر از رژیم‌های مشکوک و «هک‌ها» و «میان‌برها» برای به دست آوردن عضلات بدون چربی و آب کردن چربی‌های شکم سریع‌تر از عطسه در طوفان است؟
قطعا نه.
اما آیا این یک کتاب تمرین (و کتاب تغذیه) است که دقیقاً به شما نشان می دهد چگونه غذا بخورید و ورزش کنید تا تا ۱۵ کیلو چربی (یا بیشتر) از دست بدهید و مقادیر چشمگیر تعریف و قدرت عضلانی به دست آورید؟
آره.

قیمت نسخه چاپی ۱۱۰.۰۰۰ تومان

قیمت نسخه الکترونیکی ۱۹.۰۰۰ تومان

راز تمرین قدرتی روس‌ها

دوست دارید با انجام تنها دو تمرین، به مدت بیست دقیقه در روز، یک بدن در کلاس جهانی داشته باشید؟ با هر شرایطی که فعلا دارید؟ بدنی که آنقدر لاغر، تراشیده شده و قدرتمند به نظر می رسد که وقتی خود را در آینه می بینید، بازتاب خود را باور نخواهید کرد. و اگر بتوانید بدون یک مکمل، بدون اتلاف وقت خود در باشگاه انجام دهید چه؟
این کتاب برای شماست

قیمت نسخه چاپی ۱۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت نسخه الکترونیکی ۲۴.۰۰۰ تومان