بهترین روش برای افزایش هایپرتروفی عضلانی
4.3 از 7 رای

احتمالاً چیزهای زیادی دربارۀ هایپرتروفی(رشد) عضلات شنیده اید.

چیزهایی که جسته و گریخته در مجلات بدنسازی، رختکن باشگاه ها و  فروشگاه های مکمل های بدنسازی شنیده اید.

چیزهایی مثل…

  • عضلات به انواع مختلف تمرین پاسخ های متفاوتی می دهند(به شکل افزایش اندازه یا افزایش قدرت).
  • عضلات وزن را نمی شناسند و فقط تنش را تشخیص می دهند.
  • رشد عضلانی انواع مختلفی دارد، که بعضی از آنها بهتر از بقیه هستند.

و احتمالاً این را هم شنیده اید که اکثر این طرز فکرها مزخرف و غیر علمی هستند و تئوری ها یا مدل های دیگری رمز و راز واقعی افزایش اندازۀ عضلات  هستند.

خب، اگر گیج شده اید… و تنها چیزی که می خواهید بدانید این است که چه چیز درست است و چه چیز غلط… درکتان می کنم.

خود من هم، چنین وضعیتی داشته ام.

عجیب نیست که ما توانسته ایم نقشه برداری و تعیین توالی ژنوم انسانی را انجام دهیم، اما همچنان دربارۀ اینکه چطور می توانیم به بهترین شکل عضلات جلو بازویمان را بزرگ تر کنیم بحث و جدل می کنیم؟

 

 

هم خبرهای خوب و هم خبرهای بدی برایتان دارم.

خبر بد اینکه، هایپرتروفی عضلانی مسئلۀ پیچیده ای است که هنوز به طور کامل شناخته نشده است.

اما خبر خوب اینکه، برای فهمیدن اصول پایه ای رشد عضلانی نیازی نیست که یک دانشمند باشیم، تا بتوانیم از آن ها برای رسیدن به نتیجه استفاده کنیم.

کل این مقاله در مورد همین مسئله است.

در این مقاله قصد داریم مکانیزم های اصلی رشد عضلات را جزء به جزء بررسی کنیم.

و بعد از آن بعضی راهنمایی های ساده اما مؤثر دربارۀ اینکه چطور می توانیم سریع تر عضلات مان را رشد دهیم را به شما ارائه دهیم.

بنابراین، اگر نمی توانید با سرعتی که می خواهید عضله اضافه کنید، این مقاله مناسب شماست.

در انتها،  می فهمید که دقیقاً چه چیزی مانع پیشرفت تان می شود و برای رسیدن به چیزی که می خواهید باید چکار کنید.

پس بیایید شروع کنیم.

برای مشاهده کامل این محتوا عضویت طلایی را تهیه کنید

عضویت طلایی برای کاربران حرفه ای است:

با تهیه عضویت طلایی علاوه بر محتوایی که کاربران عادی به صورت رایگان دریافت می کنند٬ محتواهای  اختصاصی نیز دریافت می کنند مانند:

کلیپ های اختصاصی

ماهانه ۴ کلیپ با زیرنویس اختصاصی ارائه شده توسط تیم دوپامین

خلاصه کتاب

هر ماه خلاصه ای از یک کتاب تازه منتشر شده در زمینه ی تغذیه به صورت اختصاصی توسط تیم دوپامین ارائه می شود.

مقالات اختصاصی

هر هفته ۳ مقاله از معتبرترین و به روزترین مطالب ارائه شده در زمینه ی تغذیه و بدنسازی در قسمت عضویت طلایی قرار می گیرد.

پادکست

دانلود رایگان ۳ پادکست اختصاصی در زمینه بدنسازی و لاغری

اینفوگرافیک

ماهانه ۳ اینفوگرافیک اختصاصی که توسط تیم دوپامین آماده می شود.

اشتراک گذاری

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید