جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۱۰ روش برای اینکه هر روز چربی بسوزانید

۱۰ روش برای اینکه هر روز چربی بسوزانید

آنچه در این مطلب خواهید خواند

4.7/5 - (7 امتیاز)

مدل قدیمی برای کاهش چربی مصرف کالری کمتر نسبت به چیزی که می‌ سوزانید می باشد. این مورد همچنان صحیح است اما داستان کامل را به شما نمی گویند.

آیا فکر می کنید که اگر ۱۵۰۰ کالری دریافت کنید و ۲ هزار کالری در روز بسوزانید موفق‌ تر خواهید بود؟ یا ۲ هزار کالری دریافت کنید و ۳ هزار کالری بسوزانید؟ مورد دوم باعث کاهش چربی بزرگتری شده و آزاد‌ سازی بیشتر چربی از ذخایر کمک می کند با وجودی که شما مقدار بیشتری کالری دریافت کرده اید.

در اینجا ۱۰ روش را آوردیم که با استفاده از آنها می توانید موثرتر چربی بسوزانید بدون اینکه به خودتان گرسنگی بدهید.

1.از تحریک انسولین در اغلب روز پرهیز کنید

زمان بندی غذا خوردن می‌ تواند پیچیده باشد اما می‌ توان آن را آسان کرد. به سادگی در بیشتر ساعات روز از غذاهایی که انسولین را به یکباره بالا می‌ برند دوری کنید.

انسولین هورمونی می باشد که به عنوان راننده کالری هایی که ما مصرف می کنیم عمل می کند. مقدار ترشح انسولین توسط غذاهایی که انتخاب می کنیم به خصوص کربوهیدرات ها تعیین کننده خواهد بود. در اغلب زمان های روز انسولین کالری هایی که به واسطه نداشتن فعالیت سوزانده نمی‌ شوند را به عنوان چربی بدن ذخیره می کند. به همین خاطر شما باید از مصرف غذاهایی که ترشح انسولین را تحریک می کنند به هنگامی که نیازی به سوخت برای تامین انرژی برای تمرین خود یا فراهم کردن مواد مغذی برای بازسازی بافت های عضلانی و تسریع کردن ریکاوری ندارید اجتناب کنید.

چه کاری انجام دهیم؟

از شکر ، آبمیوه و کربوهیدرات‌ های فرآوری‌ شده مانند نان و پاستاها در اکثر زمان های روز و همچنین به خصوص زمانی که هدف شما کاهش چربی می‌ باشد دوری کنید. این غذاها انسولین را به یکباره بالا برده ، متابولیسم را آهسته کرده و کاهش چربی را بسیار سخت‌ تر می‌ کند.

[porto_buttons btn_title=”خواندن رایگان با خرید اشتراک” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fdopaminefit.irr%2Fsubscription%2F|title:%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9″ btn_align=”porto-btn-center” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#e30143″ css_adv_btn=”.vc_custom_1620108776313{border-radius: 5px !important;}” btn_font_size=”20px”]

اشتراک گذاری این مطلب

دیگه بدنت به رژیم جواب نمی‌ده؟

اگر شما هم انواع رژیم‌ها را امتحان کرده‌اید و موقت نتیجه گرفته‌اید شاید وقتش رسیده که زیر نظر دوپامین برنامه تغذیه و تمرین داشته باشید

اگر می‌خوای یه بار واسه همیشه به بدنت دلخواهت برسی شماره تماست را برای ما بگذار

مطالب مرتبط

باز کردن چت
سلام👋
اگر برای تهیه دوره های دوپامین سوال دارین من کمکتون می کنم