جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۱۲ راه آسان سریع برای کاهش وزن آب بدن

۱۲ راه آسان سریع برای کاهش وزن آب بدن

آنچه در این مطلب خواهید خواند

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

چیزی حدود ۶۰ درصد از بدن انسان را آب تشکیل می‌ دهد که یک نقشه کلیدی در تمام جنبه های زندگی انسان را ایفا می کند. (1)

اما احتباس آب اضافی در بدن ممکن است به خاطر رژیم غذایی بد ، حساسیت بدن نسبت به غذا ،در معرض سموم قرار داشتن و بیماری هایی مانند مشکلات کلیوی ایجاد شود.

خانم ها حالت احتباس آب را در دوره قاعدگی و حاملگی تجربه می کنند. برای اغلب افراد وزن آب اضافی یک مشکل جدی نمی باشد. با این وجود می تواند بر روی ظاهر و کیفیت زندگی شما اثر منفی بگذارد. در اینجا به معرفی ۱۲ راه ساده و سریع برای کاهش وزن آب اضافی بدن معرفی می کنیم.

۱. به طور منظم ورزش کنید

ورزش یکی از بهترین راه ها برای کاهش آب اضافی بدن در کوتاه مدت می باشد. هر مدلی از ورزش که باعث افزایش تعریق شده  از دست دادن آب می باشد.

مقدار آبی که در طی یک ساعت ورزش از دست می ‌دهید چیزی حدود ۰.۵ تا ۲ لیتر در ساعت می باشد که از دست رفتن این مقدار آب به عواملی همچون گرما و لباسی که پوشیده اید بستگی دارد.

همچنین در حین ورزش بدن شما مقدار زیادی از آب را وارد عضلات تان می‌ کند. با این وجود به خاطر داشته باشید که به هنگام ورزش باید مقدار زیادی آب بنوشید.

یک راه خوب دیگر برای افزایش عرق کردن و از دست دادن آب اضافی سونا می باشد و می توانید بعد از جلسه تمرینی به سونا بروید.

خلاصه: ورزش منظم به حفظ طبیعی تعادل جریان های بدنی و دفع آب اضافی کمک می ‌کند.

[porto_buttons btn_title=”خواندن رایگان با خرید اشتراک” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fdopaminefit.irr%2Fsubscription%2F|title:%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9″ btn_align=”porto-btn-center” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#e30143″ css_adv_btn=”.vc_custom_1620108776313{border-radius: 5px !important;}” btn_font_size=”20px”]

اشتراک گذاری این مطلب

دیگه بدنت به رژیم جواب نمی‌ده؟

اگر شما هم انواع رژیم‌ها را امتحان کرده‌اید و موقت نتیجه گرفته‌اید شاید وقتش رسیده که زیر نظر دوپامین برنامه تغذیه و تمرین داشته باشید

اگر می‌خوای یه بار واسه همیشه به بدنت دلخواهت برسی شماره تماست را برای ما بگذار

مطالب مرتبط

باز کردن چت
سلام👋
اگر برای تهیه دوره های دوپامین سوال دارین من کمکتون می کنم