به مشاوره نیاز دارید؟

۰۲۱۹۱۶۹۰۵۹۸

بغل شکم دمبل

بغل شکم دمبل

آنچه در این مطلب خواهید خواند

3.7/5 - (3 امتیاز)

نحوه انجام حرکت بغل شکم دمبل

  1. صاف بایستید و دمبل را در دست راست خود بگیرید و دست چپ تان را پشت سرتان بگیرید.
  2. بالاترین خود را به سمت راست خم کنید و دمبل را به سمت زانو پایین ببرید.
  3. بالاتنه خود را صاف کنید و به نقطه شروع برگردید و عضلات مایل شکمی سمت چپ را منقبض کنید.

عضلات درگیر در انجام حرکت بغل شکم

عضلات اصلی: عضله مایل بیرونی٬ عضله مایل درونی٬ عضله دندانه ای قدامی

دیگر عضلات: عضله راست شکمی٬ عضله مربع کمری

نکات آناتومیکی در انجام حرکت بغل شکم با دمبل

وضعیت قرار گرفتن دست ها: برای انجام این حرکت یک دمبل را در امتداد یک دست در پهلو و دست دیگر را پشت سر قرار دهید.

وضعیت قرار گرفتن پاها: برای انجام این حرکت صاف بایستید و پاها را به عرض لگن باز کنید.

وضعیت قرار گرفتن بدن: هنگامی که شما به سمت راست خم می شوید عضلات مایل شکمی سمت چپ درگیر می شود و هنگامی که به سمت چپ خم می شوید از عضلات مایل شکمی سمت راست درگیر می شود.

دامنه حرکتی: بالاترین شما باید چیزی در حدود ۴۵ درجه خم شود یا تا جایی خم شوید که دمبل به سطح زانو برسد.

مسیر حرکتی: شما باید مستقیما به سمت بغل خم شوید بدون اینکه به عقب یا جلو حرکت کند.

مقاومت: این حرکت با وزنه های سنگین اجتناب کنید.چون با بزرگ شدن بیش از حد عضلات مایل شکمی ظاهر کمر حجیم تر نشان داده خواهد شد.

آیا می خواهید نفر بعدی باشید؟

افراد بسیار زیادی با خواندن کتاب های ما توانسته اند بهترین و دلخواه ترین بدن خود را بسازند. آیا آماده هستید که شروع کنید و بدنی ایده آل داشته باشید؟

اگر می خواهید که قدم به قدم بدانید چگونه سریع تر از چیزی که فکر می کنید بدنی قوی، بدون چربی و عضلانی داشته باشید پس شاید بخواهید که نگاهی به پرفروش‌ ترین کتاب‌ های ما بیندازید.

در اینجا مقدار کمی از کتاب را برای شما افشا می‌ کنیم تا بدانید چه چیزی یاد می گیرید:

۷ تا از بزرگ ترین شایعه های عضله سازی و اشتباه که باعث می شود شما عضلات کوچک و ضعیف باقی بمانند و احساس ناامیدی داشته باشید.
تهیه کردن برنامه غذایی که به شما امکان می‌ دهد تا به آسانی عضله سازی، چربی سوزی و سلامتی را با خوردن غذاهایی که دوست دارید تجربه کنید.
۵ تا از بزرگ ترین افسانه های چربی سوزی و اشتباه که باعث می شود خانم ها اضافه وزن خود را حفظ کنند و دچار ناامیدی و سردرگمی شوند.
سیستم تمرینی که باعث می شود حداکثر نتایج را با تلاش خود به دست آورید و نیازی نیست که بیشتر از ۳ تا ۶ ساعت در هفته وقت خود را در باشگاه بگذرانید و همچنین انرژی بالاتری داشته باشید.
در پایان می توان گفت که شما قادر خواهید بود که به یک بدن هالیوودی دست پیدا کنید. در این مسیر نیازی نیست تا ساعت های زیادی در باشگاه باشید، گرسنگی بکشید و تمرینات طاقت فرسای هوازی انجام دهید.

کتاب های ما راه درست را به شما نشان می دهند تا بتوانید بدن خود را بسازید و به آن افتخار کنید.

اشتراک گذاری این مطلب

دیگه بدنت به رژیم جواب نمی‌ده؟

اگر شما هم انواع رژیم‌ها را امتحان کرده‌اید و موقت نتیجه گرفته‌اید شاید وقتش رسیده که زیر نظر دوپامین برنامه تغذیه و تمرین داشته باشید

اگر می‌خوای یه بار واسه همیشه به بدنت دلخواهت برسی شماره تماست را برای ما بگذار

مطالب مرتبط

باز کردن چت
سلام👋
اگر برای تهیه دوره های دوپامین سوال دارین من کمکتون می کنم