جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

۷ دلیل برای اینکه شما چربی سوزی نمی کنید

۷ دلیل برای اینکه شما چربی سوزی نمی کنید

آنچه در این مطلب خواهید خواند

4.8/5 - (5 امتیاز)

آیا مراقب تک تک کالری‌هایی که می‌خورید هستید و خودتان را از خوردن چیزهایی که بسیار دوست دارید محروم می‌کنید اما همچنان نتیجه‌ای را مشاهده نمی‌کنید؟ اگر در برنامه رژیمی به سر می‌‌برید اما از نظر شاخص پیشرفت نمی‌کنید پس زمان آن فرا رسیده است تا نگاهی نزدیک تر به رویکرد خود بیندازید.

گاهی اوقات مسایل کوچک بر سر راه شما پدیدار می‌شوند که اگر از راه درست به آنها رسیدگی نکنید تبدیل به یک مشکل بزرگ خواهند شد. آیا تا به حال پیش آمده که به خاطر هر یک از موارد زیر رژیم تان دچار مشکل شود؟ پس در این صورت این موارد را اصلاح کرده تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

۱. مدت زمان بسیار طولانی است که در رژیم به سر می برید

آخرین باری که شما میز غذا خوری را با احساس سیری واقعی بعد از وعده غذایی کرده اید چه زمانی بوده است؟ اگر شما همواره احساس گرسنگی شدید دارید چیزی باید تغییر کند.

اولین دلیلی که باعث می شود نتوانید چربی سوزی داشته باشید به این خاطر است که برای مدت زمان طولانی رژیم گرفته اید. رژیم های طولانی مدت شما را در وضعیت کاهش کالری قرار می دهند. این وضعیت گرسنگی باعث پایین آمدن متابولیسم شما می گردد. مطمئنم شما کالری کمتری دریافت می کنید اما همچنین کالری کمتر نیز می سوزانید بدان معنا که هیچ گونه پیشرفتی حاصل نمی شود.

اگر این مورد را در خود حس می کنید پس به خودتان استراحت دهید. این را جدی می گویم که بدون هیچ ترسی به مدت ۲ تا ۴ هفته رژیم خود را کنار بگذارید درباره کالری ورودی و کالری خروجی نگرانی نداشته باشید. شما با انجام این کار تنها یک قدم به عقب بر می دارید اما نتیجه آن را در بلندمدت مشاهده خواهید کرد.

[porto_buttons btn_title=”خواندن رایگان با خرید اشتراک” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fdopaminefit.irr%2Fsubscription%2F|title:%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9″ btn_align=”porto-btn-center” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#e30143″ css_adv_btn=”.vc_custom_1620108776313{border-radius: 5px !important;}” btn_font_size=”20px”]

اشتراک گذاری این مطلب

دیگه بدنت به رژیم جواب نمی‌ده؟

اگر شما هم انواع رژیم‌ها را امتحان کرده‌اید و موقت نتیجه گرفته‌اید شاید وقتش رسیده که زیر نظر دوپامین برنامه تغذیه و تمرین داشته باشید

اگر می‌خوای یه بار واسه همیشه به بدنت دلخواهت برسی شماره تماست را برای ما بگذار

مطالب مرتبط

باز کردن چت
سلام👋
اگر برای تهیه دوره های دوپامین سوال دارین من کمکتون می کنم