به مشاوره نیاز دارید؟

۰۲۱۹۱۶۹۰۵۹۸

سرشانه پارویی با هالتر

سرشانه پارویی با هالتر

آنچه در این مطلب خواهید خواند

5/5 - (1 امتیاز)

نحوه انجام حرکت سرشانه پارویی با هالتر

  1. دستان خود را به عرض سرشانه ها باز کنید و میله هالتر را در دست بگیرید.
  2. میله ی هالتر را به صورت عمودی بالا بیاورید تا آرنج های شما هم سطح با شانه های شما شود.
  3. میله هالتر را به آرامی به پایین بیاورید در وضعیت نقطه ی آغازین قرار گیرد.

عضلات درگیر در انجام حرکت سرشانه پارویی

عضلات اصلی: دلتوئید جانبی، عضله ذوزنقه ای

عضلات دیگر: دلتوئید قدامی، عضله بالا خاری، تحت خاری، گرد کوچک

نکات آناتومیکی در انجام حرکت سرشانه پارویی با هالتر

فاصله دست ها: اگر دست ها با فاصله از یکدیگر قرار گیرند(منظور بیشتر از عرض شانه ها می باشد) عضله دلتوئید مورد هدف قرار می گیرد اما در صورتی که دست ها با فاصله کم از یکدیگر قرار گیرند عضله ذوزنقه ای بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد.

مسیر حرکتی: اگر میله هالتر از نزدیک بدن شما بالا آورده شود عضله دلتوئید جانبی مورد هدف قرار خواهد گرفت٬ در حالی که اگر میله هالتر با بدن فاصله داشته باشد برای انجام حرکت نیازمند کمک دلتوئید قدامی میباشد.

دامنه حرکتی: اگر آرنج های شما بالاتر از سطح شانه ها حرکت کند عضله ذوزنقه ای هم درگیر خواهد شد.

آیا می خواهید نفر بعدی باشید؟

افراد بسیار زیادی با خواندن کتاب های ما توانسته اند بهترین و دلخواه ترین بدن خود را بسازند. آیا آماده هستید که شروع کنید و بدنی ایده آل داشته باشید؟

اگر می خواهید که قدم به قدم بدانید چگونه سریع تر از چیزی که فکر می کنید بدنی قوی، بدون چربی و عضلانی داشته باشید پس شاید بخواهید که نگاهی به پرفروش‌ ترین کتاب‌ های ما بیندازید.

در اینجا مقدار کمی از کتاب را برای شما افشا می‌ کنیم تا بدانید چه چیزی یاد می گیرید:

  • ۷ تا از بزرگ ترین شایعه های عضله سازی و اشتباه که باعث می شود شما عضلات کوچک و ضعیف باقی بمانند و احساس ناامیدی داشته باشید.
  • تهیه کردن برنامه غذایی که به شما امکان می‌ دهد تا به آسانی عضله سازی، چربی سوزی و سلامتی را با خوردن غذاهایی که دوست دارید تجربه کنید.
  • ۵ تا از بزرگ ترین افسانه های چربی سوزی و اشتباه که باعث می شود خانم ها اضافه وزن خود را حفظ کنند و دچار ناامیدی و سردرگمی شوند.
  • سیستم تمرینی که باعث می شود حداکثر نتایج را با تلاش خود به دست آورید و نیازی نیست که بیشتر از ۳ تا ۶ ساعت در هفته وقت خود را در باشگاه بگذرانید و همچنین انرژی بالاتری داشته باشید.

در پایان می توان گفت که شما قادر خواهید بود که به یک بدن هالیوودی دست پیدا کنید. در این مسیر نیازی نیست تا ساعت های زیادی در باشگاه باشید، گرسنگی بکشید و تمرینات طاقت فرسای هوازی انجام دهید.

کتاب های ما راه درست را به شما نشان می دهند تا بتوانید بدن خود را بسازید و به آن افتخار کنید.

اشتراک گذاری این مطلب

دیگه بدنت به رژیم جواب نمی‌ده؟

اگر شما هم انواع رژیم‌ها را امتحان کرده‌اید و موقت نتیجه گرفته‌اید شاید وقتش رسیده که زیر نظر دوپامین برنامه تغذیه و تمرین داشته باشید

اگر می‌خوای یه بار واسه همیشه به بدنت دلخواهت برسی شماره تماست را برای ما بگذار

مطالب مرتبط

باز کردن چت
سلام👋
اگر برای تهیه دوره های دوپامین سوال دارین من کمکتون می کنم