الکل و رابطۀ آن با سلامتی و تناسب اندام موضوعی نیازمند دقت است.

مصرف زیاد الکل، رانندگی ناجور، دعوای بیهوده بر سر بهترین مدافع لیگ برتر و بازداشت به خاطر به هم ریختن نظم عمومی است. و همه می دانیم که سوء مصرف مزمن آن اساساً زندگی را ویران خواهد کرد.

اما موضوع این نوشته اثرات مختلف مصرف کم یا زیاد الکل نیست. در عوض سوالی را که در ذهن بسیاری افراد وجود دارد پاسخ خواهد داد: چه مقدار الکل مصرف کنیم تا اثرات منفی بر روی کاهش وزن و رشد عضلانی مان نداشته باشد؟

برای مشاهده کامل این محتوا عضویت طلایی را تهیه کنید

عضویت طلایی برای کاربران حرفه ای است:

با تهیه عضویت طلایی علاوه بر محتوایی که کاربران عادی به صورت رایگان دریافت می کنند٬ محتواهای  اختصاصی نیز دریافت می کنند مانند:

کلیپ های اختصاصی

ماهانه ۴ کلیپ با زیرنویس اختصاصی ارائه شده توسط تیم دوپامین

خلاصه کتاب

هر ماه خلاصه ای از یک کتاب تازه منتشر شده در زمینه ی تغذیه به صورت اختصاصی توسط تیم دوپامین ارائه می شود.

مقالات اختصاصی

هر هفته ۳ مقاله از معتبرترین و به روزترین مطالب ارائه شده در زمینه ی تغذیه و بدنسازی در قسمت عضویت طلایی قرار می گیرد.

پادکست

دانلود رایگان ۳ پادکست اختصاصی در زمینه بدنسازی و لاغری

اینفوگرافیک

ماهانه ۳ اینفوگرافیک اختصاصی که توسط تیم دوپامین آماده می شود.

 

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید