جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بادی ری کامپوزیشن: عضله سازی و چربی سوزی همزمان

بادی ری کامپوزیشن: عضله سازی و چربی سوزی همزمان

آنچه در این مطلب خواهید خواند

5/5 - (5 امتیاز)

اغلب افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند می‌ خواهند یک بدن با عضلاتی متناسب داشته باشند. اغلب برنامه های کاهش وزن روی کات کردن بدن و پایین آوردن عدد روی ترازو تمرکز دارند تا اینکه بر عضله سازی متمرکز باشند.

بادی ری کامپوزیشن یک رویکرد برای کاهش وزن است که نه تنها برای چربی‌ سوزی بلکه برای عضله سازی به صورت همزمان تاکید دارد.

با استفاده از تکنیک بادی ری کامپوزیشن جدای از چربی سوزی ، قدرت شما افزایش پیدا کرده و تعداد کالری سوزانده شده در طی روز بالا می رود.

در این مطلب به تعریف بادی ری کامپوزیشن پرداخته و درباره فواید آن برای سلامتی و چگونگی انجام آن می پردازیم.

بادی ری کامپوزیشن چیست؟

بادی کامپوزیشن یا ترکیب بدنی به مقدار چربی و بخش بدون چربی یعنی عضلات ، استخوان ها و آب بدن ارجاع داده می شود. تحلیل ترکیب بدنی درک بهتری از سلامت انسان می‌ دهد تا اینکه از دیگر روش های تصویری شاخص توده بدنی بی ام آی استفاده کنیم که تنها بر روی قد و وزن تاکید دارد.

به همین خاطر درصد چربی بدنی شما نسبت به توده عضلانی باعث انعکاس بهتر مجموعه سلامتی شما نسبت به وزن یا شاخص بی ام آی می شود. بنابراین بادی ری کامپوزیشن به جای وزن بر روی ترکیب بدنی تمرکز دارد.

برخلاف یک رژیم استاندارد ، بادی ری کامپوزیشن یک سبک زندگی که شامل تکنیک های تغذیه ای و فیتنس بوده که منجر به تغییرات تندرستی میان نسبت چربی به عضله می شود.

ری کامپوزیشن به معنای شکل گیری دوباره ی یک چیز یا به صورت یک روش متفاوت است. اگرچه بادی ری کامپوزیشن توسط ورزشکاران و وزنه برداران مورد استفاده قرار می گیرد اما اخیراً توجه ها را به خود جلب کرده تا به سادگی بتوان چربی سوزی و تناسب اندام پیدا کرد.

بادی ری کامپوزیشن فراتر از کاهش وزن است

[porto_buttons btn_title=”خواندن رایگان با خرید اشتراک” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fdopaminefit.irr%2Fsubscription%2F|title:%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9″ btn_align=”porto-btn-center” btn_title_color=”#ffffff” btn_bg_color=”#e30143″ css_adv_btn=”.vc_custom_1620108776313{border-radius: 5px !important;}” btn_font_size=”20px”]

اشتراک گذاری این مطلب

دیگه بدنت به رژیم جواب نمی‌ده؟

اگر شما هم انواع رژیم‌ها را امتحان کرده‌اید و موقت نتیجه گرفته‌اید شاید وقتش رسیده که زیر نظر دوپامین برنامه تغذیه و تمرین داشته باشید

اگر می‌خوای یه بار واسه همیشه به بدنت دلخواهت برسی شماره تماست را برای ما بگذار

مطالب مرتبط

باز کردن چت
سلام👋
اگر برای تهیه دوره های دوپامین سوال دارین من کمکتون می کنم